'Do Unto Animals': Buku baru dari Tracey Stewart yang bertujuan untuk membantu kami membantu haiwan

Belum pernah mendengar Tracey Stewart? Itulah yang akan berubah. Bekas juruteknik veterinar dan peguambela haiwan yang juga berkahwin dengan pelawak "Daily Show", Jon Stewart, kini semakin meningkat di dunia kebajikan haiwan berkat buku baru, majalah dalam talian, dan ladang penyelamat baru.

Artisan Books mengumumkan minggu ini bahawa ia akan menerbitkan buku pertama Stewart, "Do Unto Animals, " pada bulan Oktober. Sebagai tambahan kepada lebih daripada 300 muka surat ilustrasi yang indah oleh artis terkenal Lisel Ashlock, buku itu akan memberikan pembaca "wawasan kepada kehidupan rahsia haiwan dan cara yang paling baik untuk hidup bersama dan bersama mereka."

Pelepasan itu menyatakan bahawa segala-galanya dari belajar bagaimana bercakap "cat-ese" dan "anjing-ese" untuk membina rumah lebah halaman belakang dan manusia dengan manusia berurusan dengan perosak halaman akan diterokai. Stewart juga akan berkongsi pengalaman dari ladang bahawa dia, Jon, dan dua anak mereka yang kini berada di New Jersey. Pasangan itu dilaporkan berusaha untuk menjadikan harta itu menjadi "rumah untuk haiwan ladang yang diselamatkan dari kekejaman."

"Bahagian panduan praktikal, memoir bahagian hidupnya dengan haiwan, dan sebahagian bukti kekuatan untuk memberi kembali, 'Do Unto Animals' adalah hadiah untuk pencinta haiwan semua jalur, " siaran media penerbit itu dibaca.

Di samping buku yang akan datangnya, Stewart memiliki dan mengurus Majalah Moomah dalam talian, yang memberikan anak-anak dan ibu bapa cara-cara yang menyeronokkan dan berkesan untuk terlibat dan memberikan kembali kepada bukan keuntungan. Isu bulan ini, yang sepenuhnya didedikasikan kepada veganisme, sorotan sorotan pengasas Ladang Ladang Gene Baur dan misi organisasinya untuk menyelamatkan binatang-binatang yang didera.

"Sepanjang tahun yang lalu semasa meneliti buku saya sendiri, saya telah diilhamkan untuk beralih dari vegetarian ke diet berasaskan tumbuhan sepenuhnya, " mendedahkan Stewart dalam temu bual dengan Baur. "Kehidupan hanya menjadi lebih baik."

Lompat ke sini untuk menempah pra-buku baru Tracey Stewart, yang akan dikeluarkan pada 6 Oktober.

Berkaitan dengan Tapak:

  • Bill Clinton memeluk sayuran untuk meningkatkan kemungkinan 'survival jangka panjang'
  • Woody Harrelson memiliki taman bir vegan organik pertama di dunia
  • Senarai runcit Vegan: 50 staples teratas untuk diet bebas daging

Artikel Berkaitan