'Malaikat' awan merebak sayapnya di langit Texas

Apa yang anda lihat di langit dalam gambar di atas?

Danny Ferraro melihat seorang malaikat ketika dia memukul foto ini di Lebuhraya Texas 105, dan ia adalah apa yang diperlukannya untuk dilihat pada masa itu.

Ferraro telah "berurusan dengan beberapa perkara keluarga yang berbeza, " katanya menjelaskan kepada Tapak, dan dalam perjalanan untuk menangani satu pada 30 Julai ketika susunan awan ini muncul di cakrawala.

"Saya segera melihat pembentukan awan dan sinar cemerlang di hadapan kami dan saya memberitahu [isteri saya], 'Wow, lihatlah!' Kami berdua melihat malaikat itu dan merasakan bahawa semuanya akan menjadi baik. "

Imej itu menarik banyak perhatian di Facebook, di mana Ferraro berkongsi imej. Kebanyakan orang menjawab, bersetuju dengan tafsiran Ferraro tentang awan, walaupun sekurang-kurangnya seorang tidak bersetuju.

Mereka tidak melihat malaikat begitu banyak watak Maria, Julie Andrews dari "The Sound of Music, " dengan tangannya terulur, bernyanyi tentang bagaimana bukit-bukit hidup dengan bunyi muzik. Namun, biarawati tidak terlalu jauh dari seorang malaikat - bahkan seorang biarawati seperti Maria.

"Saya tidak tahu berapa ramai yang melihatnya, " kata Ferraro, "tapi saya yakin ia bermakna sesuatu yang istimewa kepada semua orang yang melakukannya. Ia berlangsung hanya beberapa saat, tetapi saya meraih telefon saya dan gambar pertama yang saya ambil sangat hebat. Kami berada di tempat yang betul pada masa yang tepat. "

Artikel Berkaitan