5 resipi daging rebus yang tidak rebus

Saya memukul jackpot belanjawan runcit beberapa bulan yang lalu di bahagian daging di pasar raya. Kuali daging lembu organik berada di harga separuh bertanda khas pengurus kerana tarikh jualan mereka adalah hari itu. Saya pulang dengan beberapa pakej dan segera memasukkannya ke dalam peti sejuk.

Saya membuat rebusan daging lembu dua kali sebelum bertanya-tanya, "Apa lagi yang boleh dilakukan dengan daging rebus yang tidak dimakan?" Saya pergi mencari idea baru dan mendapati beberapa yang merayu kepada saya. Saya juga menemui semula resipi yang saya buat tahun lalu yang saya terlupa.

Tip Pemanduk Lembu dan Gravy: Ini sangat baik, anak saya meminta saya untuk membuatnya lagi beberapa malam kemudian. Ia adalah makanan keselesaan yang tepat semasa bombogenesis yang melanda hanya selepas Tahun Baru. Daging sapi itu ditenun di atas dapur dan dimasukkan ke dalam periuk perlahan bersama bawang putih, bawang dan kuah yang dibuat dari bahan mudah. Ia lazat dibajak di atas kentang tumbuk krim di dalam mangkuk.

Pie Pot Beef: Seperti mana-mana pai periuk lain, daging dimasak terlebih dahulu sebelum ditaruh antara kerak pai dengan lobak yang dimasak dan kentang, ditambah dengan kuah yang tebal yang dibuat dari sup daging sapi. Dan sekarang roda saya telah beralih. Sekiranya saya menggandakan Tip Pemasak Daging Slow Cooker dan Resipi Gravy dari atas, saya boleh menggunakan separuh daripada itu sebagai daging lembu dan kuah untuk pai ini dan hanya mengikut arah yang lain.

Daging sapi yang dicincang adalah perubahan yang baik dari daging lembu untuk malam taco anda. (Foto: Brent Hofacker / Shutterstock)

Slow Cooker Shredded Beef for tacos: Tujuh tahun yang lalu saya juga mempunyai banyak kiub lembu di beku saya dan datang dengan resipi ini untuk memasaknya di atas kompor dan kemudian masak mereka dengan sup daging sapi, sedikit tomato paste, dan beberapa perasa . Satu perkara yang saya lakukan dengan cara yang berbeza sekarang, selepas mengeluarkan daging dari kuali, saya akan menambah sedikit sup daging lembu ke dalam kuali untuk mengelakkannya, mengikis semua bit rasa dari bahagian bawah. Kemudian saya akan menuang sup itu dari kuali ke dalam periuk perlahan dengan bahan-bahan lain.

Bawang Perancis Sapi Stroganoff: Oh wow. Ini kelihatan hebat. Hampir karamel bawang dan cendawan yang telah dimasak dengan bawang putih ditambah kepada stroganoff klasik yang dimasak dalam kuali. Kemudian keju dicairkan ke atas.

Satu mangkuk mangkuk panas daging lembu dengan Sup Barley adalah beberapa makanan keselesaan yang lama. (Foto: foodio / Shutterstock)

Daging sapi dengan Sup Barley: Sup klasik, yang menghiburkan dengan banyak rasa, resipi ini adalah apa yang anda harapkan - sayur-sayuran segar, daging lembu, barli, stok daging dan perasa. Kental, roti segar di sebelahnya kelihatan seperti iringan yang sempurna untuk mencelupkan sup.

Artikel Berkaitan