7 foto yang lebih besar daripada hidup yang menunjukkan betapa lelaki ini suka anjingnya

Apabila Chris Cline dan teman wanitanya berpindah ke kawasan pedalaman di Buffalo, Minnesota, pemandangannya cantik, tetapi cuaca tidak terlalu menarik pada musim sejuk. Dengan suhu berkurang hingga 30 darjah, "mempunyai hobi dalaman adalah mustahak, " kata Cline, jadi dia mula bereksperimen dengan Photoshop, dan jual emasnya Juji menjadi subjek bintangnya.

"Pada mulanya ia hanya perkara rawak dan kemudian suatu hari saya mencipta gambar saya menunggang Juji dan saya menyiarkannya di halaman Facebook dan Instagram saya dan orang hanya menyukainya, " kata Cliine. "Tidak lama selepas itu saya membuat keputusan untuk membuat akaun ini 'semua Juji ... sepanjang masa.'"

Pada asalnya pelukis minyak yang mencipta landskap dan potret, Cline bersenang-senang bereksperimen dengan medium barunya. Pertama dia membuat teman anjingnya besar, kemudian kecil, sehingga dia memutuskan hanya saiz yang tepat.

"Kadang-kadang dia terlalu kecil, dan kali lain dia tinggi 20 kaki, akhirnya saya menetap di atasnya 7 kaki tinggi kerana ia hanya cukup besar jika anda mempersoalkan sama ada ia benar-benar tanpa ia kelihatan terlalu palsu, " kata Cline. "Saya menjadikan dia lebih besar daripada saya kerana anjing adalah sebahagian besar daripada kehidupan kita, jadi mengapa tidak menunjukkan kepada orang betapa besarnya saya rasa mereka?"

Cline berkata dia memulakan akaun Instagram hanya untuk mempunyai tempat untuk menyiarkan ciptaannya yang lucu, tetapi tidak lama lagi orang mula melihat dan benar-benar menyukai mereka. "Itulah apabila ia benar-benar mula bersenang-senang, " katanya.

Dia dengan cepat mula mengumpul pengikut dan kini mempunyai 107, 000 orang kerap menyemak Instagramnya untuk imej pintar baru.

Cline mengatakan bahawa dia menguasai idea untuk setiap imej pada malam sebelum pukulan, ketika dia berbaring di tempat tidur.

"Dengan cara itu apabila saya terjaga pada waktu pagi, saya sudah mempunyai rancangan tentang apa yang perlu saya lakukan dari awal hingga akhir, " katanya. "Saya mulakan dengan gambar latar belakang saya terlebih dahulu, awan dan cakera cakrawala, dan kemudian saya membina dari sana Saya mengambil semua gambar saya secara berasingan dan (langit, tanah, Juji dan saya sendiri) dan saya kemudian memuatkan semuanya ke dalam Photoshop dan mula menyusun semua imej saya bersama, menyesuaikan pencahayaan dan warna semasa saya pergi. Setelah datang dari latar belakang ilustrator, saya dapati ia sangat membantu apabila ia menyusun komposisi dan susunan perkara dalam kerja saya. "

Dari fotografi melalui penyuntingan, proses mengambil masa mana saja dari tiga hingga lima jam.

Ia tidak sukar untuk menghasilkan idea apabila anda tinggal di tempat yang cantik dengan anjing fotogenik, kata Cline.

"Banyak inspirasi saya datang dari kehidupan seharian dengan Juji, dengan jelas ia disusun sepuluh kali ganda, namun masih ada petualangan kami, kami juga hidup di sebuah ladang yang indah yang menawarkan kami kawasan tepi sungai dan terdapat sebuah tasik di ujung jalan masuk kami. mencari inspirasi di sini tidak begitu sukar. "

Sebagai populariti Juji yang semakin meningkat, Cline menemui peminat di seluruh dunia untuk lebih banyak imej anjing besar dan sidekick manusianya. Malah, membuat ciptaan aneh itu tidak lama lagi menjadi tugas sepenuh masanya. Bukan sahaja dia membuat mashup kreatif sendiri dengan Juji, tetapi dia juga menugaskan kerja orang dengan haiwan peliharaan mereka yang lebih besar daripada kehidupan.

"Sekarang orang dari seluruh planet e-melkan saya gambar diri mereka dan anjing mereka dan saya mencipta kenangan khusus untuk mereka, " kata Cline. "Saya telah bekerja dengan orang di setiap benua sekarang dan negara di seluruh dunia."

Cline berkata pengembaraan Photoshopnya dengan Juji telah mengubah hidupnya.

"Ia tidak pernah berhenti memukau saya bahawa saya dibayar untuk mengambil gambar anjing saya dan berkongsi dengan dunia, " katanya.

"Ia juga mengubah hubungan saya dengan Juji, dan kami telah bekerjasama selama ini sehingga kami telah membentuk ikatan antara satu sama lain yang tidak dijangka. Sebelum ini, dia dan saya hanya seorang lelaki dan anjingnya, tetapi Kini ia berbeza, dia bukan hanya anjing saya, dia adalah rakan perniagaan saya, kawan saya dan sahabat saya. Saya benar-benar tidak dapat membayangkan dunia yang tidak termasuk dia di dalamnya. "

Artikel Berkaitan