Bintang 'Sungai Monsters' mendapati potensi anaconda yang memakan manusia

Pada musim enam premiere "Monsters River, " siri tayangan terbaik Animal Planet yang pernah ada, tuan rumah Jeremy Wade berhasrat untuk mencari anaconda yang mungkin bertanggungjawab untuk kematian seorang lelaki baru - dan banyak lagi yang hilang.

Pengembara British yang berusia 58 tahun itu tertarik ke kawasan sekitar Porto de Moz, Brazil selepas seorang lelaki yang meninggal ditemui dengan lebam besar-besaran di leher dan batangnya dan banyak tulang yang dihancurkan di tubuhnya. Banyak orang lain dari bandar itu juga telah hilang di bawah keadaan misteri. Selepas menyelam ke Sungai Amazon untuk mencari penyebab yang disyaki, Wade menemui seorang anaconda yang besar yang dipercayai bertanggungjawab terhadap kematiannya.

"Lihat saiz ini! Saya telah terjumpa pemakan pemakan yang berpotensi, " kata Wade dalam episod itu, menganggarkan panjang ular pada 20 kaki dan beratnya hampir 200 pound. "Ia menakutkan adalah dekat dengan anaconda yang boleh merampas saya dan kemudian menghancurkan saya hingga mati."

Lihat video mengenai hubungan Wade dengan ular gergasi di bawah. "Monsters River, " baru-baru ini diperbaharui untuk musim ketujuh, menyiarkan pada Animal Planet Sunday di 9PM ET.

Berkaitan dengan Tapak:

  • Adakah anda bersedia untuk Minggu Monster Monster Planet?
  • Florida mencari pemburu lumba-lumba ular untuk memusnahkan populasi python yang berkembang pesat
  • Fosil membuktikan bahawa 'raksasa laut' besar memerintah sungai purba

Artikel Berkaitan