Moo Thru Virginia: Inilah yang mesti dirasakan oleh ais krim

Semalam, saya merasakan es krim coklat terbaik yang pernah saya rasakan. Ia hanya satu rasa, kerana ia adalah ais krim anak saya dan dia tidak banyak berkongsi. Itu bagus.

Kami memandu melalui Virginia di Laluan 29 (James Madison Highway) dan tiba di Moo Thru, sebuah stesen ais krim di tepi jalan, di Remington. Ia adalah masa untuk menghentikan kaki kita, dan tanda pada Moo Thru berkata "es krim sebenar dari petani tenusu sebenar." Jelas, kita sepatutnya berhenti di sana.

Saya mengarahkan kerucut kecil ais krim adonan kue. Kecil, nampaknya, adalah istilah yang berkaitan. Selepas meminum kerucut penuh ais krim, dua es krim es yang lebih besar diletakkan di atas. Saya berusia 13 tahun mengarahkan kon ais krim coklat sederhana. Apabila mereka menyerahkannya kepadanya, matanya dan senyumannya menjadi besar. Medium mempunyai tiga sudu besar di atas. Bagi kedua-dua kon ini, saya membayar sejumlah $ 7.00.

Es krim saya sangat baik. Rasa segar dan penuh berperisa tanpa aftertaste. Anak saya memberitahu saya saya perlu mencubanya. Saya memberitahunya saya baik. Saya mempunyai lebih daripada cukup di atas kerucut saya. "Tidak, ibu, anda HARUS mencuba ini. Ini adalah ais krim coklat yang terbaik. "

Saya telah mencubanya. Dia betul. Saya tiba-tiba benar-benar berharap saya telah memesan coklat.

Moo Thru dimiliki oleh Smith Family of Remington, Va., Dan mereka menjelaskan di laman web mereka mengapa es krim mereka begitu baik.

Moo Thru ais krim dibuat daripada hanya bahan-bahan segar. Susu yang digunakan dalam ais krim Moo Thru berasal dari rumput pemenang hadiah kami yang diberi makan sekumpulan Holstein yang merumput di ladang di sepanjang tebing Sungai Rappahannock kira-kira satu batu dari Moo Thru. Es krim kami dibekalkan oleh bahan-bahan terbaik yang dapat kami temui - secara tempatan atau dari seluruh dunia. Kesemua ais krim dipenuhi di premis di mesin khas kami.

Sebagai tambahan kepada ais krim, mereka juga menjual susu segar, tanpa hormon dalam botol kaca dan menawarkan beberapa pilihan sandwic.

Kami membuat perjalanan naik dan turun Route 29 di Virginia sekali setiap musim panas. Berhenti di Moo Thru untuk ais krim kini akan diambil kira dalam masa memandu kami - mungkin akan pergi ke dan dari destinasi kami.

Moo Thru terletak di 11402 James Madison Highway, Remington, Va.

Artikel Berkaitan